Ya Allah.. tetapkan hati-hati kami teguh di jalan yang benar.. jalan yang Engkau redhai.. Tabahkanlah hati-hati ini tatkala diuji dengan mehnah tanpa hati.. Agar hati-hati ini tidak tersingkir dalam penapisan yang dilaksanakan.. kan tiba di pengakhiran yang menjadi impian hati.. bertemuMu bersama di taman syurga Firdausi

Sunday 28 October 2007

Riadhah Jamaie


Alhamdulillah...alhamdulillah...segala puji hanya bagi Allah.
Yang mengizinkan hati2 ini untuk berkumpul, yang menggerakkan kaki2 ini untuk melangkah, yang mengizinkan kita untuk beriadhah jamaie semalam. Laa haula wa laa quwwata illa billah.

Jazakillah khayr kepada antunna kerana sudi menjayakan riadhah jamaie kita. Jazakillah khayr kerana sudi meluangkan masa di saat2 genting musim imtihan. Kita harapkan melaluinya Allah kukuhkan lagi ikatan antara kita, Allah rapatkan lagi hati2 kita, disamping kurniakan jismi yang qawiy.

Muhsinaat bersemangat belaka bersukan sampai ada yang tertarik2 tudung dan terjatuh2. Takde yang cedera, alhamdulillah kan? Tahniah kepada kumpulan 2 dengan kemenangan 3-0 =P. Bolehla main basket full court 5 on5 lepas ni yea. Jazakillah khayr juga kerana sudi mengarang sajak buat inspirasi. (Yang belum hantar, silalah yea, tidak dibenarkan mengedit, bagi yang original okies)



Kepada permata2 hati ummi,
Selamat berjuang di musim imtihan ini.
Bittaufiq wannajah, semoga Allah mempermudahkan urusan dan mengilhamkan ilmuNya.
"Jika kamu menolong agama Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" (Muhammad:7)
"Cukuplah Allah menjadi pelindung dan cukuplah Allah menjadi penolong bagimu" (Nisa:45)


Inni uhibbukunna fillah. Antunna daiman fi qalbi...always always...

1 comment:

h_v said...

salam..
ana nk mintak kebenaran ahlul muhsinaat (06/07)untuk mendelete gambar riadah tu.. sudah tidak sesuai lagi untuk di-displaykan.. ye dak?
(^_^)
dah delete pun - hihi

Sabda Rasulullah s.a.w.:
Iman mempunyai 60 lebih cabang. Malu adalah salah satu cabang iman. (Riwayat al-Bukhari).

Whats ur Mood Today?

Whats ur Mood Today?
Ingatlah Allah, hati kan tenang

Visitors